e-Doręczenia Certum Standard - e-Skrzynka na e-listy

e-Skrzynka na e-listy jest to elektroniczny odpowiednik skrzynki na listy polecone za potwierdzeniem odbioru. Służy do przesłania poufnej korespondencji drogą elektroniczną.

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Certum by Asseco
  • Dostępność: Jest Jest
  • Czas realizacji: od 1 do 3 dni roboczych

  • Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 137,45 zł brutto
  • Rabat: 10 %
  • Cena brutto: 164,94 zł 134,10 zł
  • szt.
  • Szybkie płatności Blik.

Kody rabatowe uprawniają do wykorzystania tylko przy zakupie produktu w opcji na 1 rok

Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku użycia kodu na inne opcje

e-Doręczenia Certum Standard - e-Skrzynka na e-listy

e-Skrzynka na e-listy jest to elektroniczny odpowiednik skrzynki na listy polecone za potwierdzeniem odbioru. Służy do przesłania poufnej korespondencji drogą elektroniczną. Zapewnia dowody potwierdzenia wysłania, otrzymania czy odczytania wiadomości. Identyfikuje adresata oraz nadawcę przesyłki.

 

Zalety e-Skrzynki Standard:

  • Miejsce na e-listy: 8 GB
  • darmowe wysyłki do urzędów administracji publicznej
  • 100 przesyłek do firm w abonamencie
    MOŻLIWOŚĆ DOKUPIENIA KOLEJNYCH PRZESYŁEK
  • do 3 użytkowników
  • Możliwość wysyłki do wielu adresatów
  • Import paczki wiadomości
  • Brak powiadomień SMS (dostępne w PREMIUM)
  • Nieograniczony okres przechowywania wiadomości

 

Usługa umożliwia nadanie przesyłki w serwisie edoreczenia.certum.pl

 

Dla kogo e-Skrzynka Standard:

  • Firmy (KRS, CEIDG)
  • Osoby fizyczne
  • Osoby wykonujące zawód zaufania publicznego (prawnicy, notariusze, radcy prawni)

 

Możliwości e-Skrzynki Standard:

  • podmiotami publicznymi
  • podmiotami niepublicznymi
  • osobami fizycznymi

Wiadomości przesyłane z wykorzystaniem kwalifikowanego doręczenia elektronicznego mają taki sam skutek prawny jak list polecony za potwierdzeniem odbioru.

Zakładając skrzynkę w usłudze Certum e-Doręczenia, spełnisz obowiązek posiadania adresu doręczeń elektronicznych (ADE) do kontaktów z podmiotami publicznymi.

 

Do czego wykorzystasz e-Skrzynkę Standard:

e-Skrzynka sprawdzi się w sytuacjach, gdy konieczna jest wysyłka dokumentów w formie listu poleconego oraz innej cyfrowej komunikacji z kontrahentami/klientami, takich jak:

  • obsługa sformalizowanej umowy,
  • masowa wysyłka faktur,
  • wezwanie do zapłaty kontrahenta,
  • masowa wysyłka aktualizacji cennika dot. usług bankowych,
  • kontakt z administracją publiczną,
  • inne.

Zakładając skrzynkę w usłudze Certum będziesz miał dostęp do swoich przesyłek przez 24h na dobę na urządzeniach desktopowych (komputerach stacjonarnych i laptopach) oraz mobilnych (smartfonach i tabletach).

 

Metody weryfikacji tożsamości o e-skrzynkę e-Doręczeń

  1. Weryfikacja tożsamości podczas wnioskowania o skrzynkę e-Doręczeń z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego

    Osoba składająca wniosek o utworzenie skrzynki w ramach kwalifikowanej usługi rejestrowanego doręczenia potwierdza swoją tożsamość poprzez kwalifikowany podpis elektroniczny zgodny z eIDAS. Jest to najprostsza i najwygodniejsza opcja utworzenia skrzynki RDE.

    1. Wypełnienie wniosku odbywa się na stronie https://panel.certum.pl/ przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego, który zawiera polski PESEL lub numer i serię dowodu osobistego.
    2. Aby rozpocząć proces wnioskowania panel Certum pobierze dane z certyfikatu.
    3. Użytkownik podpisuje (certyfikatem kwalifikowanym) zgodę na przekazanie danych.
    4. W pierwszym kroku wnioskowania należy podać podstawowe dane skrzynki:

      • typ skrzynki
      • rola wnioskodawcy
      • identyfikator skrzynki

    5. Po podaniu danych nastąpi weryfikacja skrzynki.
    6. W przypadku pozytywnej weryfikacji należy wybrać typ skrzynki (Free, Standard, Premium).
    7. Dane wnioskodawcy uzupełniane są automatycznie na podstawie weryfikowanego wcześniej certyfikatu. Danych nie można edytować. Użytkownik może uzupełnić brakujące pola w formularzu.
    8. Należy zaznaczyć zgody na świadczenie usług oraz przetwarzanie danych osobowych.
    9. Jeżeli wniosek nie wymaga dodatkowych dokumentów (np. Pełnomocnictwo), wnioskodawca przechodzi do podpisania wniosku za pomocą certyfikatu kwalifikowanego.
    10. W ostatnim kroku odbywa się weryfikacja adresu email oraz weryfikacja dokumentu tożsamości i użytkownik otrzymuje informację na adres email o przekazaniu wniosku do realizacji.

  2. Weryfikacja z wykorzystaniem weryfikacji osobistej na osobistym bezpośrednim spotkaniu

    Weryfikacja tożsamości odbywa się podczas tradycyjnego spotkania osobistego, gdzie Operator na bezpośrednim spotkaniu dokona weryfikacji na podstawie dokumentu tożsamości.

    1. W celu złożenia wniosku o skrzynkę e-Doręczeń należy udać się do Punktu Potwierdzenia Tożsamości (działającego w ramach sieci Partnerskiej Certum) i w asyście uprawnionego Operatora wypełnić wniosek.
    2. Na spotkanie osoba wnioskująca musi przygotować:
      • adres email konta w panelu Certum (panel.certum.pl)
      • dane podmiotu prawnego, na który zostanie założona skrzynka - NIP, KRS, REGON
      • dokument tożsamości - dowód osobisty/ paszport/polską kartę pobytu/mDowód
      • pełnomocnictwo - wypełnione wg wzoru Certum oraz podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji (wzór dokumentu dostępny jest w szczegółach wniosku)
      • inne dokumenty niezbędne do weryfikacji danych zawartych we wniosku oraz określenia roli wnioskodawcy - np. pełnomocnictwo, akt notarialny, potwierdzenie nadania numeru PESEL, akt mianowania, powołanie, legitymacja adwokata itp.
    3. W trakcie spotkania z Operatorem zostaną wykonane poniższe kroki:
      • podanie podstawowych danych skrzynki: typ skrzynki, rola wnioskodawcy, identyfikator skrzynki;
      • weryfikacja skrzynki;
      • przekazanie e-kodu;
      • wypełnienie formularza danymi wnioskodawcy;
      • podanie danych podmiotu prawnego;
      • podpisanie wniosku podpisem biometrycznym na ekranie terminala (tabletu) przez osobę wnioskującą o skrzynkę
      • przekazanie wniosku do realizacji