Weryfikacja danych i potwierdzenie tożsamości

Jest to nowatorska usługa obsługi klienta "Paperless" / "Bezpapierowo" w procesie uzyskania kwalifikowanego podpisu cyfrowego.

  • Dodaj recenzję:
    (Zobacz recenzje)
  • Producent: Punkt Partnerski Certum By Asseco
  • Dostępność: Jest Jest
  • Czas realizacji: od 1 do 3 dni roboczych

  • Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 153,75 zł brutto
  • Cena brutto: 184,50 zł 150,00 zł
  • szt.
  • Szybkie płatności Blik.

Weryfikacja danych i potwierdzenie tożsamości

Jest to usługa umożliwiająca całkowicie bezpapierowy sposób obsługi klienta, której celem jest przeprowadzenia procesu weryfikacja danych oraz potwierdzenie tożsamości klienta. Dzięki niej możliwe jest uzyskanie przez klienta kwalifikowanego podpisu cyfrowego.

 

Zalety zdalnej obsługi klienta:

  • Kontakt z klientem bez wychodzenia z domu.
  • Przeprowadzenie procesu zdalnej weryfikacji i identyfikacji klienta z potwierdzeniem tożsamości.
  • Wsparcie klienta przy wypełnianiu formularza aktywacyjnego.
  • Obsługa bezpośredniego kontaktu z klientem na każdym etapie procesu.

 

Wymagania od Klienta w przypadku:

  • weryfikacji Zdalnej:
    • Urządzenie wyposażone w kamerę internetową, mikrofon i głośniki.
    • Dostęp do Internetu umożliwiający bardzo dobrą jakość transmisji audio-wideo.
    • Dostęp do komunikatora Microsoft Skype \ Teams.
    • Posiadanie indywidualnego adresu e-mail.
    • Posiadanie polskiego konta bankowego (poniżej lista).
      Wymagane aby klient był głównym właścicielem konta.
    • Znanie wszystkich danych uwierzytelniających do konta bankowego w kanale WWW.
      Wymagane aby wykonać przelew weryfikacyjny na 1 zł.
    • Numer telefonu powiązany z urządzeniem mobilnym (smartfon, tablet).
      Na ten numer system Certum wyśle dedykowany link potrzebny do uruchomienia weryfikacji (wymagane połączenie z siecią komórkową). 
  • weryfikacji Osobistej:
    • Osobista obecność osoby wnioskującej
    • Posiadanie ważnego i oryginalnego dokumentu tożsamości i okazanie go przy weryfikacji tożsamości
    • Posiadanie indywidualnego adresu e-mail i udostępnienie go podczas aktywacji
    • Wskazanie numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w przypadkach awaryjnych
    • Wskazanie danych korespondencyjnych do umowy
    • Złożenie podpisu umożliwiającego odczytanie imienia i nazwiska tj. podpis biometryczny

 

Obsługiwane konta bankowe:

  • poprzez Pay By Link: Credit Agricole, PBS, MBank, 4Getin, T-Mobile Usługi Bankowe, BNP Paribas, Santander, NeoBANK, Pekao24, BOS, Alior Bank, ING Bank, Pocztowy, EnveloBank
  • jako szybki przelew: Bank Millennium S.A., PKO Bank Polski S.A., Inteligo

 

Uwaga:

  • W procesie zdalnej obsługi klienta możliwe jest wydanie pierwszego certyfikatu kwalifikowanego dla nowych certyfikatów mobilnych SimplySign jak i zestawów Certum Mini.
  • Wydanie dodatkowego certyfikatu kwalifikowanego dla kart w czytnikach Certum Mini możliwe jest tylko i wyłącznie przy obsłudze osobistej.